اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی كُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

سلام به وبلاگ پول مارکت خوش آمدید. اگر به دنبال يک روش کسب درآمد از اينترنت بدون کمترين دردسر ممکن و يا نياز به مهارت ويژه هستيد، حتماً وبلاگ ما را دنبال کنيد. ما سایت هایی را به شما معرفی می کنیم که به عنوان واسطه شرکت هاي مختلف عمل مي کنند و وظيفه آنها ايجاد بازديد براي وب سايت هاي مختلف است. شما به عنوان يک کارمند اينترنتي نيازي به آشنايي با تخصص خاصي نداريد و فقط با استفاده از يک کامپيوتر و يک خط اينترنت مي توانيد در طول روز درآمدي ثابت براي خود ايجاد کنيد. روش کار اين سايت ها بدين صورت است که شما يک حساب کاربري براي خود ايجاد مي کنيد و در ازاي کليک کردن بر روي برخي سايت هاي خاص و ديدن تبليغات آنها، مبلغي بابت آن دريافت مي کنيد. ميزان درآمد شما در اين روش با ميزان کليک شما برروي تبليغات مختلف و ديدن آگهي هاي تبليغاتي آنها در ارتباط است.

لطفا از تمام مطالب ديدن فرماييد.

در سایتهای که قابلیت کسب درآمد یا امتیاز از بازدید خودکار ( Surf) وجود دارد شما با انتخاب این گزینه می توانید شروع به کسب درامد یا امتیاز کنید. به این صورت که این سایت ها به صورت خودکار یک صفحه بازدید خودکار باز می کنند.این صفحه بازدید خودکار یک یا چند تب از مرورگر شما باز می کنند که در آن سایتهای نمایش می دهد که معمولا بین 30 تا 60 ثانیه بازدید این تب ها طول می کشد که بعد از این مدت بسته می شود و صفحه بازدید مجددا این کار را تکرار می کند. و به این ترتیب می توانید از درآمد در این بخش بهرمند شوید.

پیشنهاد می شود زمان هایی که به رایانه خود نیاز ندارید و یا هزینه اینترنت رایگان است مانند شب ها و یا صبح زود، این صفحه را فعال کنید. به این ترتیب علاوه بر کسب درآمد، هزینه و یا مزاحمتی برای فعالیت های روزانه شما ایجاد نخواهد شد.

لطفا فقط یک صفحه بازدید خودکار را فعال نگه دارید و از باز کردن چندین صفحه بازدید خودکار، خودداری کنید. وقتی چند صفحه بازدید خودکار را باز کنید، شما تصور می کنید که تمام صفحات، بازدید انجام می دهند اما این سایت ها به صورت خودکار تنها بازدید های غیرتکراری را می شمارد. همچنین در صورتی که تیم پشتیبانی متوجه این موضوع ( باز نگه داشتن چندین صفحه بازدید خودکار به صورت همزمان ) شود، حساب کاربری شما مسدود خواهد می کنند.

به جهت انجام راحت و بدون اختلال بازدید توسط کاربران، استفاده از چهار افزونه در هنگام انجام بازدید خودکار مجاز است. استفاده از این افزونه ها هیچگونه اثر منفی بر بازدیدهای ارسالی نداشته و تنها باعث کاهش هزینه های اینترنت کاربران در هنگام بازدید می شود.

افزونه ها در ادامه مطلب..


افزونه مسدود کننده ویدئوها:
با استفاده از این افزونه می توانید نمایش خودکار ویدئوها را در وب سایت های در حال بازدید غیرفعال کنید. بخش زیادی از ترافیک مصرفی در هنگام بازدید از وب سایت ها، به این نوع بنرها مربوط می شود که به این ترتیب هزینه بازدید از وب سایت ها تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. برای دریافت و نصب افزونه به لینک زیر مراجعه نمایید :

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/image-video-block

https://chrome.google.com/webstore/detail/block-imagevideo/njclihbmkjiklhnhpmajjjkahhnbnpca

 

افزونه مسدود کننده بنرهای GIF :
با استفاده از این افزونه می توانید نمایش بنرهای GIF را در وب سایت های در حال بازدید غیرفعال کنید. بخشی از ترافیک مصرفی در هنگام بازدید از وب سایت ها، به این نوع بنرها مربوط می شود که به این ترتیب هزینه بازدید از وب سایت ها تا حدی زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. برای دریافت و نصب افزونه به لینک زیر مراجعه نمایید :

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/gif-blocker

https://chrome.google.com/webstore/detail/gif-blocker/ahkidgegbmbnggcnmejhobepkaphkfhl

افزونه بارگذاری مجدد صفحه "بازدید خودکار" هر 30 دقیقه :
گاها به دلیل قطعی های اینترنت ایران و یا افت سرعت سرور به دلیل فشار لحظه ای، ممکن است بازدید خودکار از سایت ها و کسب درآمد متوقف شود. به کمک این افزونه می توانید تعیین کنید که صفحه بازدید خودکار هر 30 دقیقه، یک بار به صورت خودکار مجددا بارگذاری شود تا اگر جریان بازدید متوقف شده است، مجددا از سر گرفته شود. برای دریافت و نصب افزونه به لینک زیر مراجعه نمایید :
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/tab-reloader

https://chrome.google.com/webstore/detail/tab-reloader-page-auto-re/dejobinhdiimklegodgbmbifijpppopn

 

افزونه بستن خودکار پنجره های بدون استفاده پس از 15 دقیقه :
گاها به دلیل اختلال در عملکرد مرورگر و یا استفاده از افزونه بارگذاری مجدد صفحه بازدید خودکار، چند صفحه اضافی در مرورگر باز شده و این امر باعث هنگ مرورگر و توقف بازدید می شود. برای رفع این مشکل می توانید از افزونه زیر استفاده نمایید. این افزونه به صورت خودکار تمامی صفحه هایی را که بیش از 15 دقیقه بلا استفاده مانده اند را می بندد تا از توقف بازدید و اختلال در عملکرد مرورگر جلوگیری شود :
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/dustman






تعداد بازدید مطلب : 159

امتیاز : :: نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5
[ چهارشنبه 05 آذر 1399 ] [ 15:07 ] [ نويسنده : سیدمحدیعقوبی(امین) ] | نظرات (0)
مطالب متفرقه
نظر بدهيد
کد امنیتی رفرش



.: Weblog Themes By SlideTheme :.